کلبه عشـــــــــــــــــق
کلبه عشـــــــــــــــــق

کلبه عشـــــــــــــــــق

شیدائی

در همه دیر مغان نیست چو من شیدائی/خرقه جائی گرو باده و دفتر  جائی 

دل که آئینه صافی است غباری دارد/ از خدا می طلبم صحبت روشن رائی 

شرح این قصه مگر شمع برآرد به زبان/ ورنه پروانه ندارد به سخن پروائی 

کشتی باده بیاور که مرا بی رخ دوست/ گشته هر گوشه چشم از غم دل دریائی 

زین دایره مینا خونین جگرم ای دل!/تا حل کنم این مشکل در ساغر مینائی 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی ج . شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

برا بلاگ عالی شما حض کردم / ممنون.
بسیار زیبا .

عرفان دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ق.ظ

سلام
احسنت
حظی بردیم وافر
بواقع لحظه ای که وبتون رو دیدم حس موسیقایی آنهم از نوع کاملا سنتی بصورت ناخودآگاه در من فوران کرد. ممنونم
مدتی بود که از موسیقی سنتی دور شده بودم
انس و الفت شما با ادبیات و موسیقی سنتی کاملا حسد برانگیزه امیدوارم که همیشه سرشار از حس های خوب باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد