کلبه عشـــــــــــــــــق
کلبه عشـــــــــــــــــق

کلبه عشـــــــــــــــــق

بهار دلکش

بهار دلکش رسید و دل به جا نباشد

از آنکه دلبر دمی به فکر ما نباشد

در این بهار ای صنم بیا و آشتی کن

که جنگ و کین با من حزین روا نباشد

صبحدم بلبل بر درخت گل به خنده می گفت

نازنینان را مه جبینان را وفا نباشد

اگر که با این دل حزین تو عهد بستی

عزیز من با رقیب من چرا نشستی؟

چرا دلم را عزیز من از کینه خستی؟

بیا در برم از وفا یک شب٬ ای مه نخشب

تازه کن عهدی که بر شکستی

(عارف قزوینی)

نظرات 4 + ارسال نظر
عشق کثیف سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:05 ب.ظ http://eshghekasif.blogfa.com

سلام
از خودت بنویسی خیلی وبت بهتر میشه
شاد باشی و موفق

آیینه دار سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام
وبلاگ زیبایی دارید. اگر مایل بودید سری هم به باغ غزلهای من بزنید. با آرزوی موفقیت

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام شعر قشنگی بود. من هم به روزم خوشحال میشم سر بزنی.

املشی الاصل یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1398 ساعت 04:20 ق.ظ

افسوس که این قطعه بسته شد .
ای کاش انانکه می سرایند می دانستند که در تلگرام و لاین و واتساپ چیزی نخواهد ماند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد