کلبه عشـــــــــــــــــق
کلبه عشـــــــــــــــــق

کلبه عشـــــــــــــــــق

غم دل

از غم عشق تو ای صنم! روز و شب ناله ها می کنم من

وز قد و قامتت هر زمان٬صد قیامت به پا می کنم من

دست بر زلف تو می زنم-ای جانم- روز خود را سیه می کنم من

گر به فلک می رسد آه من از غمت

چشم تو دل می برد دلربا یار

با من شیدا نشین٬ حال نزارم ببین

بیش از ین بد نکن٬ فتنه به کارم نکن٬ بی وفا یار

آیین وفا و مهربانی در شهر شما مگر نباشد؟ حبیبم!

سرکوی تو تا چند آیم و شم؟

ز وصلت بی نوا چند آیم و شم؟

سر کویت برای دیدن تو٬نترسی از خدا چند آیم و شم؟

صبر بر جور تو می کنم من

                         روز خود را سیه می کنم من

                                            عمر خود را تبه می کنم من

                                                 (علی اکبر شیدا)

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ب.ظ

سلام
وبلاگ خیلی قشنگی داری
من این آهنگ رو خیلی دوست دارم

زیر خط سکوت شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.sukut.blogsky.com

سلام من دوباره بعد از یه مدت طولانی اومدم بهم سر بزنی خوشحال می شم در ضمن من این شعرو خیلی دوست دارم

جواد چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ http://niloofareman64.blogfa.com

سلام.چه شعر ترانه های قشنگی داری.ّنگ این شعر با صدای استاد شجریان هم یکی از آهنگ های قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد