کلبه عشـــــــــــــــــق
کلبه عشـــــــــــــــــق

کلبه عشـــــــــــــــــق

تصنیف۳

باد صبا بر گل گذر کن،  از حال گل ما را خبر کن

با مدعی کمتر بنشین، نازنین ای مه جبین

بیچاره عاشق، ناله تا کی؟

یا دل مده یا ترک سر کن


شد خون فشان چشم تر من

پر خون دل شد ساغر من


ای یار عزیز، مطبوع و تمیز

در فصل بهار، با ما مستیز


آخر گذشت آب از سر من

ببین چشم تر من


گل چاک غم بر پیرهن زد

از غیرت آتش در چمن زد


بلبل چو من شد در چمن

دستانسرا بهر وطن


دیدی که ظالم، تیشه اش را

آخر به پای خویشتن زد


ملک‌الشعرای بهار

نظرات 1 + ارسال نظر
منوچهر ولائی یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.herzens_schrift.net

ترا به حضرت عشق سوگند که حضرتش را پای سامری سیاست قربان نکنی. پیر غلام عشق، م. ولائی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد