کلبه عشـــــــــــــــــق
کلبه عشـــــــــــــــــق

کلبه عشـــــــــــــــــق

عشق پیری

یره که کار مو و تو دره بالا میگیره
ذره ذره دره عشقت تو دلم جا می گیره
روز اول به خودم گفتم ایم(این هم)
مثل بقی
حالا کم کم می بینم کار دره بالا می گیره
چن شبه واز می دوزم چشمامه تا صبح به چخت
یا به یک سمت بیخودی مات ممنه و را می گیره
چن شبه واز مث چل سال پیش از ای مرغ دلم
تو زمستون بهنه‌ی سبزه و صحرا می گیره
تا سحر جل می زنم خواب به سراغم نمیاد
هی دلم بچه بهنه‌ی بیجا می گیره
موگومش هر چی که مرگت چیه کوفتی! نمگه
عوضش نق مزنه ذکر خدایا می گیره
پیری و معرکه گیری که مگن کار مویه
دره کم کم ای کتاب صفحه پینجا می گیره
هر کی عاشق شده پنهون مکنه مثل اویه
که سوار شتر و پوشتشه دولا می گیره
کوتا کردن دامنار تا بیخ رون مشتی عماد!
دیگه مجنون توی خواب دامن لیلا می گیره

عماد خراسانی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد